RSS

Diana Tuşa şi Cristina Pocora – Paraşutistele USL

17 apr.

 
4 comentarii

Scris de pe aprilie 17, 2011 în parlamentari, penelişti

 

Etichete: , , , , , , , , ,

4 răspunsuri la „Diana Tuşa şi Cristina Pocora – Paraşutistele USL

  1. vidra lu razvan

    iunie 6, 2011 at 2:48 pm

    doua secretare…de stat !

     
  2. acuvio

    octombrie 11, 2011 at 4:04 am

    Nu ştiam că au fost ridicate “baricade” judeţene. Pare totuşi abandonată 🙂
    Doamna deputat (Brăila!) Diana Tuşa tot apare prin diferite emisiuni mai mult ca décor, nu prea reuşeşte să transmită ceva 🙂

     
    • baricada

      octombrie 11, 2011 at 5:31 am

      Da, am încercat într-o vreme să pun pe un alt blog caricaturile ce rezonau mai mult pentru Ialomiţa… Timpul nu mi-a permis să mă ocup de ambele, aşa că… probabil am să şterg platforma asta într-un viitor oarecare… Oricum, ce se găseşte aici apare şi pe Baricada…

       
      • acuvio

        octombrie 11, 2011 at 3:06 pm

        Da, o nebunie cu timpul. Nu cred că trebie să ştergeţi blogul, cine ştie, se poate dovedi util la un moment dat.

         

Lasă un comentariu